Smygtitt i julklapp

        Jaha, kom till skolan och fick reda på att dataläraren vart sjuk. Då återstod bara 1 lektion så vi gick och frågade ifall vi kunde hoppa över den lektionen och de kunde vi. Så idag slutade jag 8,30. Rätt skönt faktisk.
Har tänk julstäda idag. Nu är det bara 1 vecka kvar. Damn! Christmastime.
Kudden som är på bilden köpte ag på IKEA. Tycker den är snygg. Roligt mönster. Annorlunda på något vis.

Denna runda, mörkbruna ryamatta köpte jag faktiskt på RUSTA för 99 spenn. Gillar lurviga och rufsiga mattor.

Dessa kommer jag att få i julkapp. Guldiga kronor som är ljusstake för värmeljus. Dem ska jag ha på mitt nymålade bord. Ska vänta tills jag har köpt soffan efter jul också.
 
Såhä ycket snör var det förra fredagen i Halland. Riktigt mysigt var det att gå upp och se all denna snö. Nu, nästan en vecka senare är där inte enda ett spår kvar av snön.
Ge mig mer snö till Halland. Fan asså om det inte snöar på julafton. Då blir jag inte glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0