Dagens vill ha...

Allt detta skulle jag vilja ha...Om jag ändå bara hade pengar!
Alla till ett värde av ca. 1705 kr
image98
En snygg svart klocka...Min kompis har en sån, och det ska jag också köpa. När jag får barnbidraget.
image99
Dessa gröna byxor ska jag också köpa. Jag lovar!
image100
Jag har alltid viljat ha ett par gula byxor, men dessa är tok för dyra. 899 kr!
image101
Snygg sommarblus eller tunika
image102
Vilken ska jag ta? Röd eller gul?
image103
Armband i snygga färgsprakande färger...Säljes styckvis.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Asså lilla stefanie jag ha ju inte en sån klocka jag ha den som finns inte kvar men dden kommer säker in fler

2008-02-26 @ 20:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0