Fredag

Idag vaknade jag klockan 9,30. Sen sminkade jag mig och åkte och handlade mat tillsammans med mamma. Vi brukar handla mat varje torsdag till mormor eftersom hon inte kan själv, men eftersom vi va borta igår så fick det bli idag. Sen va vi på hälsokostbutiken, för hon skulle ha någon sälolja. Den va skitdyr!
Nu så sitter jag här och bloggar och väntar på att maten ska bli klar. Efter maten så ska vi nog åka till maxi och köpa mascara till mamma. Och så ska vi handla mat till oss. Eftersom jag sitter och väntar på maten så kan jag ju ladda upp bilder från igår, som jag tog när vi va i Ullared och lite andra bilder. Så får ni se hur där ser ut om det är någon läsare som inte har varit där. Annars idag så ska jag bara ta det lugnt.
Jag ska ringa till mormor och säga att jag och brorsan kommer på söndag och äter middag. Ska hjälpa henne också lite med maten och sånt. Det blir köttgryta. Och efterrätt, men det vet jag inte vad det blir.
image57
Såhär såg jag ut...
image58
Mamma står och kollar på kläder...
image59
Jag provade ett par vita byxor. Men jag köpte inte dem.
image60
Haha...min provhyttslapp. Nr. 15
image61
Kolatårta...enormt goooood
image62
Som vanligt...på förpackningen så ser det mycket godare ut.
image63
Lunchen som jag åt för 2 dagar sen.
image64
Detta blogginlägget får jag avsluta med en bananbild. Ha bäst i helgen och gå på fest! *Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0