Hej

Idag har jag och min klass haft hemkunskap. Jag fick reda på att jag kommer att få MVG :) Jag älskar att laga mat. Just nu så sitter jag och tänker på att det bara är 2 månader kvar till april, vilket betyder att hela min skola eller ja alla 9:orna ska åka till Polen. Det kommer nog bli fett kul. Bara få komma hemifrån några dagar. Skönt :D
Jag har funderat på om jag ska börja boxas, men jag får se. Det verkar roligt i alla fall.
Nu vill jag i alla fall ha sommar! Jag vill åka till farmor i Malmö och shoppa och ta en kopp kaffe på ett skönt café och gå och släpa fötterna efter mig i timmar.
Jag vill ha nya kläder och skor! Hittade ett par dö fräcka skor på Bianco och så är det dem där kawasakiskorna. Enormt snygga. Men vilken färg ska man ha?
Satt och kollade på "I huvudet på gynning" igårkväll. Hur korkad blondin får man vara? Plus att hon röker också. Shiiit! Men man e ju som man e´.
Imorgon är det nationella prov i svenska, UPPSATS!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0