Melodifestivalen 2008

                                           image31
Sitter här, sjuk och ohjälpsam. Nu börjar det bli tråkigt att vara sjuk. Har nästan varit sjuk i en hel vecka. Kan inte gå någonstans utan min näsduk. Idag ska mamma och jag åka till Gränsbygdens köpcentrum och hämta vår dammsugare som va isönder. Vi har fått vänta i 3 veckor nu. Och han ringer ju aldrig och säger att den är färdig, så nu åker vi dit istället. Annars får han fan ta mig ge oss en ny. Den var ju värdelös. Han sa att den dammsugaren var bäst i test, och att den knappt lät någonting alls. SURE! Den låter ju som en hel maskinfabrik. Ja det är sant!
Ikväll blir det melodifestivalen. Amy Diamonds låt var ju bra förra gången. Likaså Face 84 med "alla gamla x" eller vad den hette. Hoppas det blir någon bra låt denna omgången också. Och att rätt person vinner HELA melodifestivalen!
Ikväll kommer även "Se upp för dårarna". Konstigt att tv4 visar sådana nya filmer. Dem brukar ju bara visa gammalt skit. Har redan sett den filmen på bio, men jag tittar gärna på den igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0