Bränna

Igår eftermiddag låg jag ute på gräsmattan och solade. Himla skönt faktiskt.
Läste min skräckbok och drack mycket vatten ur min vattenflaska som gick sönder senare under dagen.
Låg väl och solade i 30 minuter. Sen blev jag alldeles för varm. Det var nog upp mot 33 grader varmt här igår.
Innan jag gick och la mig igår så upptäckte jag att jag hade fått bränna. Yes! Jag har blivit brun!!!
Inte ofta det inte.

Ser ni brännan?

Idag ska jag klippa mig klockan 14,00 och sen ska jag ut och jobba på Rejmes. Imorgon tänkte mamma och jag åka till Ge-Kås. Så jag ska skriva ner en liten lista på vad jag behöver. Denna gången får jag betala allt själv eftersom jag har jobbat ihop pengar och fått lön i sommar och för att jag inte får barnbidrag längre. Mitt studiebidrag kommer inte förrän i September. Bläää på det.
Att dem bara tar pengar ifrån en hela tiden.!

Ska kolla väderleksrapporten nu och sen checka lite film.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0