Bror 19 år :) Happy days

Eftersom jag ligger efter lite här på bloggen så får jag väl skriva vad som har hänt under helgen, måndag och idag.

I söndags så fyllde min bror 19 år, och det firade vi med att åka till Halmstad. Vi åkte ut till hamnen och tittade och åkte till Tylösand där Per Gessle bor. Inte hem till honom asså!

I Måndags, asså igår så var jag och mamma med mormor i Spenshult. Hon skulle till doktorn. Sen fikade vi i cafeterian där. På kvällen så sommarjobbade jag och mamma. Och det gör vi på Rejmes. Vi städar där i 3 veckor.

Imorse åkte jag och mamma med mormor för hon skulle köpa nya kläder i Veinge. En tantaffär. Så det är  vad jag har gjort idag. Ikväll ska jag och mamma till Rejmes igen.

( För er som vill se bilder från när jag var i Malmö, ni kan kolla på min bilddagbok...jag heter "Lothigiius" där också ).

Nu ska jag invänta att mamma ska komma hem, sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Det är rätt så tråkigt just nu. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0