Hairstyling

Godmorgon eller vad man säger vid den här tiden. Sitter här med min nya hello kitty pyjamas som är helskön.
Ska strax göra mig iordning för sen ska jag ner till frissan. Blev inte helt nöjd med mitt hår. Hoppas det blir bättre när hon fixar till det.
Det är nog det värsta som finns. När håret inte blir bra. Min frissa klippte av luggen alldeles för kort så nu kan jag inte ha det så som jag brukar. Hon gjorde hel-lugg på mig, och det brukar jag inte ha! Och det vet hon om.

När jag kommer hem får jag väl göra lite käk och sen ska jag faktiskt bara ligga och sola i trädgården. Tills mamma kommer hem i alla fall, för sen ska jag ju jobba.

Jag vet att jag inte har varit så duktig med att skriva här på ett tag. Men vill hellre vara ute i det fina vädret än att sitta här. Faktisk.
Tänkt att ta lite kort på allt som jag köpt på Ge-Kås. Där var väldigt mycket folk. Men ingen kö in till varuhuset i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0