I´m homeee

Nu är jag hemma ifrån Malmö igen. Tågresan gick bra förutom att jag var tvungen att byta vagn eftersom den vagnen jag satt på skulle kopplas av i Helsingborg. Tur att konduktören sa något. Jag satt annars perfekt i den första vagnen, där var inte mycket folk i alla fall. I den nya tågkupén var där fullproppat. Det var mindre kul.
Var hemma vid 19,00 igårkväll eftersom tåget var 15 minuter försenat, men det gör ingenting. Jag älskar att åka tåg.
Farmor var med och lämnade mig på centralen i Malmö. Vi var där nästan 1 timme innan. Det är bara bra. Ifall att. Jag gick inom pressbyrån och köpte lite dricka till oss eftersom det var så varmt. Man behöver vätska.

Nu ska jag lägga in bilder på datorn från Malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0