Lewin <3 Sötaste ungen på jorden!

I Torsdags så var jag, mamma, Kjell, Ulrika och Lewin 3 år nere på stan eftersom det var lite underhållning där. Vi gick in till Brasseriet för att äta mat. Mamma och jag var bara sugna på pizza, men när vi skulle beställa det så sa dem att det inte gjorde pizza där längre. Så mamma och jag gick och köpte oss en varsin hamburgare medans Kjell och Ulrika satt kvar på resturangen och åt riktig mat.
Vi gick tillbaka till Brasseriet sen och då hade Lewin som sov innan vaknat till liv. Lewin ville ha glass så vi gick till ett café och köpte oss en varsin glass i bägare eller strut. Ulrika betalde. Lewin frågade mig ifall jag ville hoppa med honom på en stor hoppmatta. Men då fick jag säga att det var för mindre barn. Inte för min ålder. Så han hoppade lite själv.
Efter att alla folk börjat dra sig hemmåt så gjorde vi också det. Lewin tog min hand och så gick vi en liten omväg på vägen hem. Genom en lekplats och lite så.

Den dära Lewin, han är så söööt. Och snäll. Han gillade mig redan första gången jag såg honom. Och det var i Onsdags som vi lärde känna varandra. Han tyckte nog att jag var lite söt eftersom han ville vara med mig hela tiden, och när han skulle gå iväg så sa han hela tiden att " Stannar du kvar här?".

Han hade sagt till sin mamma innan dem skulle åka till stranden att han hellre ville va med mig än att åka till stranden. Men så blev det inte.

Nu ska jag gå och fika...skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0