Natti Natti

Imorgon kan jag inte ligga och sova till middag. Då har jag rätt mycket att göra. Jag har i alla fall inte tid att sova bort hela dagen vilket jag brukar göra. Berättar mer imorgon.
Nu är klockan 23,40 och det börjar nog bli dags för mig att sova. Så jag orkar med morgondagen.

Det har varit ett underbart väder idag. Det har ju regnat mycket sen jag slutade skolan men idag kunde jag faktiskt sitta på altanen och dricka en kopp kaffe i solskenet. Letade även efter något gott middagsrecept.

Nä nu ska jag tvätta mig, borsta tänderna och gå på toa. Det där vanliga som man gör innan läggdags.

Godnatt Sverige!
Goodnight Sweden! (För alla som inte kan svenska).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0