Edward F+N


O herre gud va länge jag satt uppe igår. Klockan var 02,30 när jag väl somnade i sängen. Jag kollade på American History X på tv4+. Den började klockan 23,55 och varade till klockan 02,10. Men jag vara bara tvungen att titta på den. Fast det blev sent. Men vafan jag har ju sommarlov nu! Då får man sitta uppe lite längre.
Jag tycker att Edward Furlong som spelar Danny Vinyard i filmen är så het. Inte i nuläget, men i filmen är han snygg!!!
Även Edward Norton som spelar Derek Vinyard är en heting. Men han är snygg i nuläget också.
Jag tittade ju på en film som hette "Down in the Valley" om jag inte har skrivit det innan, och där är ju Edward Norton med. När jag satt och tittade på filmen så tyckte jag att jag hade sett honom innan. Men i vilken film. Och det var ju American History X.♥♥♥
Det är så sorligt när Danny blir skjuten i filmen. Man blir tårögd!!! Det är många scener i filmen som man får ett blött öga av.
Det värsta tycker jag är att jag drömmer alltid om American History X samma kväll som jag har sett den och det är inte så roligt. Sen tänker jag på filmen hela nästa dag, vilket blir idag. Det är därför jag skriver om den nu.

För att byta samtalsämne så har jag varit hos mormor och bakat bullar. Dem blev asgoda. Sen rensade vi lite i rabatten och drog bort vissna blommor och så innan jag åkte hem så manglade jag lite lakan och handdukar. Gammalmodigt eller hur !?

Imorgon är det Måndag och då ska jag jobba på Rejmes och sen vet jag inte vad jag ska göra mer.
På Onsdag kommer mammas lillebror och han tjej och hennes son ner från Göteborg. Så dår får man träffa dem. Mamma och jag ska även åka på Göteborgsresa med buss den dagen. Synd att det blev samma dag som dem kommer, men vi är ju hemma samma dag så att det gör ju inget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0