Wrångarps gård

Idag har jag sovit länge igen. Till klockan 12,30. Att jag aldrig orkar gå upp tidigare. Åt middag och sen åkte mamma och jag till Wrångarps gård där dem gör spettekakor. Jag köpte en lite spettekaka för 6 personer som jag ska ge till farmor. Hon älskar spettekaka, dock inte jag. Så då blir hon säkert glad.
Sen skulle vi åka och hämta ut min tågbiljett, men han var och fixade automaten då så det tog så lång tid så vi ska köra dit nu ikväll istället. Har även hunnit med att handla mat på Konsum.

Här kommer lite bilder som jag tog på Wrångarps gård. Detta är på resturangen som dem har:

The Sheep

Ingången till resturangen



Appropå resturang så så har jag kommit in på hotell och resturangprogramet. Fick hem ett papper på det idag.
Mormor ringde imorse och sa att jag hade kommit in, men det visste jag redan då.
För jag var inne på dexter igårkväll och kollade.

Nu ska jag käka kvällsmat. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0