I am working now

Sitter på jobbet och fyller i en massa papper. Min namnteckning måste ju finnas med på papprena.

Oj, bloggsidan har varit uppe nu i 1 timme. Det finns så mycket att göra hela tiden. Lägga upp maten till kvällsmaten, diska och nu kom jag precis ifrån kafferasten. Det var gott med lite vätska. Det är viktigt att dricka mycket fast att det inte är så varmt ute.
Idag har jag gjort väldigt mycket här på jobbet. Jag har packat sill, gräslök, tomater, gräddfil till midsommarafton imorgon. Det ska ju paketeras. Sen har jag stått i disken, serverat barnen respektive föräldrar tårta, saft och kaffe.
Imorse hämtade mamma och jag smörgåstårtebröd och jordgubbar innan vi stack till jobbet. Dem behövdes hit.
Usch...nu är klockan snart 17.00 i alla fall och då slutar jag. ÄNTLIGEN!!!
Har inte tid att skriva mer nu...jag satt här en stund eftersom jag skulle skriva på några papper.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0