Min födelsedag

Jag har ju glömt att skriva om min födelsedag så här kommer ett inlägg som bara handlar om min födelsedag då.

Jag vaknade vid 9,15 av att mamma och brorsan kom in och sjöng för mig vid sängen. Det låter som att jag har fyllt 9 eftersom dem kommer och sjunger men man blir aldrig för gammal av sång.
Sen fick jag öppna presenter. Jag fick en gul och en limegrön skål från DUKA. Skit fina. Nästan sådana skålar som Leila har. Sen fick jag en gul tröja med en fjäril på från Lindex. Jag fick en svart klocka med swarovskikristaller på. Den kommer ifrån Ur&Penn. Hmm...vad fick jag mer? Jo jag fick platta, leopard örhänge. Mycket fina.
Allt det fick jag av mamma. Tror det var lite till. Sen av pappa fick jag 200 kronor som han hade tejpat in. Det var inte lätt att får bort dem från tejpet vill jag säga. Jag fick 150 kronor av farmor, men dem fick jag när brorsan tog studenten eftersom då var hon ju här. Men hon ringde och grattade på min födelsedag. Jag fick även 100 kronor av mormor. Hon hade lagt till 400 kronor till min nya cykel, så därför fick jag bara 100 kronor nu. Hmm...sen tror jag inte att jag fick så mycket mer.
Ett födelsedagkort fick jag ju och ett kort från mina förra lärare, men det var inte ett grattiskort i alla fall.

Pappa och hans tjej och mormor kom på kvällen för att fira mig. Vi åt smörgåstårta som jag gjort helt själv och så en tårta som jag också gjort helt själv. Gästerna var väl här till 21,45 tror jag. Sen körde vi hem mormor och ja sen tittade vi på film på kvällen.

Så min födelsedag var underbar som vanligt då ja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0