Utställning

Usch...det har varit äckligt varmt i skolan. Man kunde knappt vistas där.
Idag är det Auschwitz utställning i skolan. Så ska snart ta och bege mig dit.
Det börjar klockan 18,00 så välkomna dit!
Det bjuds på chips, dricka, bagles m.m.
Bagelsen har jag och en klasskompis gjort.

Har hunnit att beställa tårta till studenten nu och hann även hämta studentskylten. Den blev megafin.
Har lite problem med hur man sätter fast pinnen bara. Men det löser sig.
Har varit på pappas jobb och bestämt att vi skulle låna deras matbord och stolar till festen.

Nä nu ska jag nog duscha lite. Sen får jag väl öva matte till imorgon och sen är det utställning.

11 dagar kvar tills jag slutar 9:an ! Jippie!!!

Såg en gullig Hello Kitty kaffebryggare och en laptop:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0