Jag är så glad, glad, glad. Tjejen här är väldigt glad ;)

Åhh jag är så glad idag. Jag har verkligen en bra dag idag. Vaknade klockan 8 imorse och sminkade mig, åt frukost och sen va vi och hämtade mormor vid 9. Åkte in till Halmstad. Mamma och mormor åkte till läkaren och jag gick på stan. Mysigt. Köpte ett klädesplagg och lite annat. Det blir Halmstad imorgon igen. :)
Efter att mormor va färdig hos läkaren så ringde mamma mig på mobilen och sa att jag skulle gå till bilen. Sen åkte vi och åt middag på en resturang. Och där vet du, där fanns världen snyggaste kille. Jag blev helt förälskad. Åhh! <3. Han va kanske 17-18-19 år. Och han hade en tatuering på sin arm!
Oh lala säger jag. När vi hade ätit färdigt och skulle gå så ser jag att han står vid utgången. Vi gick mot utgången och så precis innan jag gick ut genom in- och utgången så tar mormor fatt i mig för hon vill gå krok i hand med mig eftersom hon går så dåligt (sakta). Fatta hur pinsamt det är att gå krok i hand med sin mormor framför denna snyggingen! 
Aja vad ska man göra. Han tittade konstigt på mig när mormor gick med mig, haha.
Som sagt, Halmstad imorgon igen. Kanske träffar snyggingen igen, vem vet.

Nu ska jag gå och göra ingenting. Tror jag. Men pallar inte sitta här i alla fall.
image209
P.S. Ska klippa mig på Måndag den 31:a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0