Jobb

Fick ett erbjudande om att jobba på lagagården som servitris och diskare...eller servitris och servitris, folket tar ju maten själva framme vid bordet. Denna festen skulle vara den 19 april. Synd bara att min farmor fyller år då. Men jag tackade ja ändå. Jag få la träffa henne en annan gång, d.v.s. dagen efter.
Jag vill ju tjäna lite pengar så då får jag ju ta chansen.

Nä nu ska jag hoppa hopprep. Ska hoppa 30 hopp idag. Får ju börja med lite mindre och sen gå upp till kanske
80. Jag brukar inte hoppa hopprep men eftersom jag inte har varit ute och gått idag så hoppar jag istället. Lika bra motion.
Imorgon är det tema Auschwitz i skolan...+ att det blir påsklunch. Gottigott. Nä nu måste jag kila, ha det gött allihopa puss.

P.S. "Bråkade" med Adnan i skolan haha, han slog mig, jävla fucking mongo idiot. Bara för att jag sa "Din mamma" hela tiden.
MEEEEEEEESSSSSSSS Adnan!
image178image179

En kaxig jävel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0