Lördag

image131image132
Helloj. Idag har jag och mamma varit nere på stan. Det var utförsäljning på Niveas produkter, så vi köpte en rouge och en brunkräm. Sen gick vi inom Knut Jöns och köpte en varsin kaka som vi ska ha till fikat. Annars idag så händer inget speciellt. Ska bara ta det lugnt. För på måndag drar det igång igen, tyvärr.
Min kompis Cajsa sa på msn att hon skulle passa ett barn imorgon, så jag skulle vara med och vi skulle gå ut och gå en promenad med henne. Hon är så himla mysig. Ni skulle bara veta hur mysig hon va igår. Men nu ska jag skila ner till vardagsrummet och titta på tv. Hoppas där är något bra. Jo, det är nog Andra Avenyn nu.  *Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0