Påsk

Hej hej. Imorgon är det påskafton och så är det påsklov. Härligt. Vad ska ni göra på påsklovet då?
Idag har jag och mamma varit och fyllt våra påskägg med godis. Nu kanske många personer där ute tror:
- Hur gamla är ni egentligen?
Men då säger jag; Man blir aldrig för gammal för ett påskägg (haha).
Ska snart åka till mormor och ta ner hennes påsksaker från vinden. Det är inte bra om hon kättrar upp där själv, för då kan hon ramla ner från stegen och skada sig, eller vem vet. Dö.
När jag kommer hem så ska jag göra lite påskkycklingar och tuppar av mandelmassa som jag färglagt med gul hushållsfärg. Tar kanske några kort på dem ifall dem blir fina. Annars idag ska jag inte göra något speciellt. "Chilla". Men ha ett härligt påsklov och GLAD PÅSK på er!

*Puss*
image194image195image196

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0