Träffade en kändis på stan

Ja du läste rätt. Jag träffade en kändis i Halmstad. Han heter så mycklet som Joe Labero. Ni vet han som trollar. Vet ni inte vem han är så kan ni inte så mycket i er hjärna må jag säga. Han är ju en världskänd trollkar.
Jaja, han stod i alla fall på stan och pratade i mobiltelefon. Varje gång där kom folk nära honom så gick han iväg en bit längre bort. Han ville väl inte bli störd.
Det va mysigt i Halmstad idag. Såg en lärare från min skola. Det var många laholmare i Halmstad idag.
Va på ett mysigt café, kommer inte ihåg vad det hette. Kaffe 19 kr, smakis 12 kr och kladdkaka med apelsinsmak och vispgrädde 25 kr. Gott men dyrt.

Sitter och tittar på Verner Verners hemsida. Gillar sådana affärer och ställen.
Här kommer lie bilder på allt vad man skulle vilja ha. Men som är tok fördyra för att passa min plånbok.

image223image224
Gissa priset...20.000kr.
image225image226
Har gul, rosa och gröna bunkar nu.
image227image228
Vilken färg är snyggast på en köksmaskin? Orange?      Svart?
image229image230
Mörkgrå?                                                                  Gul?
image231image232
Vit?                                                                              Röd?
image233image234
Eller kräm/vaniljvit?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0