Vann rätt låtar?

image138
Kollade precis färdigt på Melodifestivalen. Tyckte ni att rätt låtar vann? Av hela programmet så tyckte jag att Sebastian Fronda, Charlotte och Calaisa va bäst. Jag gillar Frondas musik. Tycker han är en skön snubbe med en cool attityd.
Fast alla var ju bra på sitt sätt. Får se sen hur det går i finalen. Ska bli spännande.
Jag tycker inte om Linda Bengtzing. Hon har en sån himla kaxig och uppkäftig attityd + att hennes låtar låter likadant. Kan hon inte variera lite?
Det är tråkigt att lyssna på låtar som låter likadant som hennes gamla. Men ändå så röstar folk på henne. Jag tror att det är lite fusk med den där röstningen. Det vet ju inte vi "tittare" någonting om, vad som sker bakom kameran eller inte.
Aja, men Charlottes klänning var ju glammig. Precis som det ska vara i schlagerfestivaler.
Sebastian Fronda får ju ett plus i kanten eftersom han är söööööt. ;) I alla fall lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0