Vårkänslor

Idag är det lördag och det är skönt. Har varit nere på stan med en kompis. Kände att det va ett perfekt väder för att gå på stan. Dock så stängde dem nästan innan vi hade hunnit ner, men vi hann gå i 2 affärer. Sen blev det glasstajming. Jag köpte den nya calippo med smak av citron och ananas. Den va grymt god. Det var GB:s glasskollektion. Det var årets första glass för mig. Tycker inte det är särskilt trevligt att gå och köpa en glass mitt i vintern. Men nu är ju våren här och då passade jag på. Ikväll blir det melodifestivalen.Då får vi se hur det går för alla nominerade. Hmm...vad ska jag äta till kvällsmat? Ska jag lyxa till det eftersom det är melodifestivalen kanske?
Njae, får se. 
Ska säga att jag gick min promenad idag också. Medvind, usch.
Plockade fram min sommarjacka också. Går jag för snabbt fram eller? Tog faktiskt på min solglasögon också.
Ja, jag vet Calle Schulman att du tycker att man inte ska ta fram sina solglasögon förrän den 2:a veckan i april. Men det skiter jag i, + att du vill att man ska köpa nya solglasögon varje år. Men där klarar jag mig. För det har jag redan gjort.
Tog några bilder i alla fall från innan idag.
image160
Detta är INTE mina nya solglasögon!
image161
Min underbart goooooda glass.
image162
Årets kanske första Margerit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0