Godmorgon

Godmorgon. Ny dag= härligt. En dag närmare helgen. Usch min hals är svullen och jag hostar hela tiden. Som sagt är hemma ifrån skolan idag också.
Sitter och äter frukost framför datorn nu. Tunnbrödsrulle med ost och en östrasmacka med skinka på. Dricker oboý till.
Idag hade jag önskat att jag kunde tagit det lugnt, men jag ska börja göra studentinbjudningskort. Så för mig blir det att klippa och klistra helt enkelt. Sen ska jag skriva en miniuppsats. Skolarbete. Sen får jag väl laga mat. Men jag ska inte säga väl, för jag älskar att laga mat men är man lite krasslig så är det inte så roligt med någonting, förutom att blogga. :D
Just det. Jag lovade ju att lägga in bilder från när jag bakade igår. Jag ska bara ladda över dem på datorn. Dem kommer att finnas i nästa inlägg.

Puss
image377
Tänka sig att jag tar kort på min frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0