Grattis mamma!

Idag fyller morsan år. Av mig fick hon en tavla som jag gjort...kanske lägger ut bild sen, ett halsband och en tidning som hon ville ha.
Men vi ska fira henne till helgen. Och kanske äta något gott ikväll?
Senare i eftermiddag kommer pappa hit. Då ska vi prata och planera om brorsans studentfest.
Jag har även gjort färdigt inbjudningskorten till studentfesten. Nu behöver jag bara köpa lite pysselsaker till att fästa framsidan och köpa lite större kuvert. Får se om jag sticker ner till stan sen då och köper det jag behöver.
Nu håller mamma på att baka kakor tills i helgen. Då ska vi ha lite gäster. Jag tror att jag ska baka lite tårtbottnar nu.
Har även hunnit med att rensa band mina halsband och skärp.
Fint väder förresten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0