Halsen :(

Fasiken också, det blev minsann ingen solning i solarium igår. Jag måste ta tag i och göra det. Det får bli imorgon. Jag lovar!
Helgen har varit skön. Fint väder och så var mamma, brorsan och jag i Halmstad och satt på stora stenar ute vid havet. Det va mysigt. Hade med oss kaffe och köpte en varsin glass på pressbyrån.
Det tog ett tag för mig att klättra upp på dem stora stenarna. Jag är ju inte världens bästa klättrare om man säger så.

Idag gick jag till skolan och va där i 3 timmar, sen stack jag hem för jag har så himla ont i min hals. Och det är inte så bra att ha ont i halsen när det är varmt ute. Jag gjorde dem 2 muntliga nationella proven i matte och engelska idag i alla fall. Det gick väl bra. Lite svårt med engelska men det funkade nåttsånär.

I eftermiddag hade mamma, brorsan och jag tänk att åka till tippen och slänga cyklar och en massa bråte som står och samlar damm.
Nu är det 2 veckor kvar tills jag ska åka till Liseberg med några från klassen. Ska bli kul.
image371
Min dumleglass..den var supergod :D

image372
Mammas After Eightglass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0