Happy ;)

image322
Vår granne mittemot oss hade ett jättestort träd och buskar som täckte hela huset innan. Men nu så är LBC här och har huggit ner alla träd och buskar, så nu ser man äntligen huset. Ordentligt. Plus att vi får in mer ljus till oss och det är ju trevligt om man kan se huset mittemot. Vilket man kan nu. LBC va här från klockan 07,00 imorse och nu är klockan snart 10,30. Men han är nästan helt färdig nu.

Cyklade ner till Knut Jöns imorse och köpte lite frallor. Ska snart ner till stan igen för att jag har ett ärende på banken. Annars under dagen så ska jag och mamma åka till Nordanå. Där finns en rolig affär med massor av saker i.
Nu ska jag gå och sminka mig, sen bär det av till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0