Luften är tung

Det hänger åska i luften...undra ifall det kommer någon? Va i alla fall på tippen innan, det gick bra. Sen blev det skräpmat. Tyvärr. Men eftersom jag inte ätit en "ordentlig" middag så fick det bli något som mättade. Så nu är jag mätt och belåten.
Ska stanna hemma imorgon också. Ska snart gå ner och gosa ner mig i soffan och kolla på Monikas mat. Hon skulle laga någon studentmat. Lite tips kanske. Sen blir det Andra Avenyn.
Håller på att skriva ner en önskelista om vad jag önskar mig i present när jag fyller år i juni. Det är inte lätt sånt där. Vi är ju inga miljonärer om man säger så.
Imorgon ska jag göra So-läxa och sova typ hela dagen.
Gjorde muffins idag och tog några kort under bakningen. Lägger upp dem imorgon.

Ska visa några fina saker:
image374image375image376
Kannan e lite cool. Och skålarna är ursöta. Förklädet är vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0