Malmö?

Idag tänke jag göra skiss på studentkort. Min bror tar ju som sagt studenten nu i år. Sen ska jag och mamma antagligen göra en gästlista om vilka som ska komma.
Sen ska jag sola solarium...det blev aldrig något förra gången, men idag ska det minsann bli av.

Funderar på ifall jag skulle ta och boka en tågbiljett och åka ner till Malmö någon dag. Stanna där en vecka och shoppa, sola och allt sånt. Malmö är ju en så jävla skön stad att vara i när det är varmt.
När jag var liten så åkte alltid jag, brorsan och farmor till en damm och badade. Ja då var vi inte så stora så då kunde man lära sig att simma där. Haha.
Ja det va goda tider de.
Jag får fundera på hur jag ska göra.

Puss //Lothigiius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0