Sammanfattning av helgen

Okej, här kommer en sammanfattnig av denna sköna helg.
I fredags va jag och mamma i Nordanå och kollade i en trevlig affär. Köpte mig 3 rosa bunkar i olika storlekar. Älskar plastsaker och köksredskap. Sen köpte jag en hög, stark orangefärgad vas och färgpennor som va spetsiga och smala.
I lördags cyklade jag till mormor och fikade. Det blev även att jag hjälpte henne i trädgården. Sen satt vi bara ute på terassen och vilade tillsammans med den sköna solen.
Idag så har jag satt på min cykelkorg på cyklen. Sen hämtade vi mormor så hon fick komma hit. Vi satt ute på vår terass hela eftrmiddagen. Det har ju varit 30 grader varmt. Puh...Vi fikade och fixade i trädgården, dock inte mormor.
Så för mig har helgen varit fantastisk rent ut sagt. Hur har den varit för er då?
Nu ska jag titta på tv, sen blir det läggdax. Skola imorgon, sista nationella provet i matte på tisdag.
image332

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0