Sommar shoppat

Har beställt lite kläder på Josefsson nu. Det va hur länge sen som helt sen jag köpte kläder, så det fick bli 3 plagg idag.
Skulle egentligen varit på tippen idag, men eftersom det är pingstafton idag så var det stängt. Ska titta på reprisen av leila bakar sen i eftermiddag och sen ska jag och mamma köra till lillstugan och köpa godis.

Idag är det Englas begravning. Kanske ta titta på det. Dem direktsänder ju begravningen eftersom Englas föräldrar ville det. Sorligt.

Nu ska jag gå och fixa mig och vara ute i det fina vädret. Just det, jag ska ju sola idag :)

Här kommer det som jag köpte på Josefsson:
image351image352
Det är samma, fast i närbild den andra bilden.
image353image354
En gulrutig tunika och ett par svarta lackfärgade ballerinaskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0