Varit duktig

Efter skolan körde mamma och jag ner till stan för att beställa studentbuffé. Nu ikväll har hela familjen varit ute, jag cyklade och mamma och brorsan gick i 2 timmar. Upp för trappor och ner för trappor.
Duktigt av mig haha. Fast jag cyklade, men backarna var allt jobbiga!
När jag cyklade så råkade jag öppna munnen så kom där in en MYGGA!!! Så nu är den i min hals. Blev först lite skraj över att den kunde sticka mig så att min hals blev svullen, men det har inte hänt något ännu i alla fall.
Bestämde i skolan att vi ska ut och käka pizza med klassen. Trevligt. Och så har klassen lärt sig vett och etikett, inför "bal"- middagen.
Gjorde även färdigt lägenheten idag. Den blev fin. Alexander har varit helskön idag. Han har kramat mig hela 4 gånger!!!
Nu ska jag vila och titta på tv. Kanske dags att lägga sig? Njae inte ännu. Klockan är ju BARA 21,17.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0