Skitfärg!

 Sitter i skolan nu. Slutar om 20 minuter. Då ska jag hem och sen ska jag och mamma köra in till Halmstad och låsa upp min nya mobiltelefon, vi ska lämna tillbaka en skitsålig väggfärg på Jula. Den tog inte ett dugg på väggen.
Vi målar över en annan tapet och den tapeten syns under. Vilket den INTE ska göra. Så vi vill ha pengarna tillbaka.
Sen ska mamma och jag käka på Mc Donald´s och sen ska vi handla mat till mormor. Som vi gör varje torsdag.

Kommer bli en härlig dag!
Är ledsen att jag inte skrivit så mycket, men eftersom vi målar om i det rummet där vi har datorn så har brorsan kopplat ur datorn. Så den funkar inte just nu.
Men vi är snart färdiga med rummet. Kanske någon vecka kvar. Har ingen bild på mig på skolans dator så jag lägger in en googlebild.

Kyss <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0