Söndag



Söndag och slappedag. Vad mer kan man säga? Idag ska jag bara ta det lugnt och vila. Från och med imorgon är höstlovet slut och jag börjar skolan igen. Inte det bästa jag ser fram emot, men på söndag flänger mamma och jag till GeKås igen för att lämna tillbaka lite saker och köpa en massa julklappar.
Så jag har ju i alla fall något bra att se fram emot under veckan.

Igår var det Halloween och jag var hemma hos en kompis och käkade pizza och kollade på Dansbandskampen och Sing A Long. Vi kröp ner under täcket i sängen, fast med kläderna på och kollade på tv. Mysigt.

Jag skulle vilja göra om min blogg lite...men jag vet inte riktigt hur man gör. Någon som vill hjälpa mig?
Det är så tråkigt med dessa "bakgrunder" som redan finns på bloggen. Vill ha något som är mer mig liksom. Hjälp gärna till och kom med förslag. Please, help me!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0