Design

Jag är medlem i något som heter "styleroom.se". Där kan man ladda upp bilder på sitt eget hem och kolla in hur andra har det hemma hos dem. Jättekul och trevlig sida.
Gå in där www.styleroom.se och kolla in mitt hem. Jag heter "Stefanie_92" där. Bilder från mitt hem finns på framsidan på hemsidan eller om du klickar på "senaste".
Alla har så himla modernt. Hoppas folk kommenterar mitt hem också. Uppskattas!

Idag fyller min mormor år och det firades med kaffe och tårtkalas hemma hos henne. Där var inte så många gäster men några.
Lite likörer och sånt blev det också till kaffet. Det är gott med likör.

Imorgon har vi ingen engelska så jag ska nog dra hem på middagen och äta hemma. Mamma har lite kalops som annars blir för gamal om man inte äter den. Gott med kalops!

Visar en bild som jag lagt upp på styleroom.se så ni har ytterliggare ett skäl till att gå in och kolla, kommentera och sätta betyg.
Nu ska jag tvätta håret. Hörs och ses (kanske inte).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0