Drömmen(ar)

Jag stinker smet på fingrarna. Bakade drömmar som gick åt skogen rent ut sagt. Smeten blev inte bra och när jag tog i mer olja så blev den lite bättre. Min lärare är jätte petig. Jobbigt.
Jag fick ihop 28 stycken drömmar, sen sa lärare att jag skulle slänga resten av smeten. Så det gjorde jag också. Men innan den kom i slaskhinken så smakade jag, Kajsa och Alexander lite av smeten. Den är underbart god. En annan smet som också är svår att undvika att äta (innan den är färdig) är sockerkakssmet. Mums.

Oj...nu ringer det...!

Det va ju ingen där när jag svarade. Knäppis. Gick ner och tittade på nummerpresentatören. Där stod 08-20113050 eller nåt. Måste vara en försäljare, dem har alltid sådana nummer.

Nu tänkte jag gå ner och duka lite fint innan mamma kommer hem. Jag ska bjuda på lasagne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0