Krångel

Sitter och dricker kallt kaffe just nu. Det blir ju lätt kallt om man håller på med annat samtidigt.
Har suttigt framför datorn hela dagen och inväntat mail från VEGA-Direkt. Ska beställa en speciell glasskopa och fina jul-ljuslyktor.
Problemet är bara att dem säljer inte till privatpersoner. Och som tur är så jobbar min mamma inom ett resturangföretag, så nu får jag beställa genom dem. Så jag kunde inte beställa 
innan mamma kom hem.
Vi ringde till VEGA-Direkt för att göra en beställning och då skulle dem ha organisationsnummret till mammas jobb. Och det kan vi ju inte, så vi letade lite på internet och fick fram ett org. nummer. Vi ringde tillbaka till VEGA och då slog hon in org- nummret i datorn och då stod där att det i så fall skulle komma ett papper till min servislärare på skolan!!!
Hur fasen kan det komma till henne, när det är ett org. nummer till mammas jobb?
Så nu måste mamma ringa till hennes chef och fråga efter organisationsnummret. Och hon har ju slutat för dagen.

Fan asså, att dem måste ha en massa nummer hela tiden. Jag kommer säkert inte kunna beställa varorna bara för allt detta. Mammas chef kommer INTE att godkänna att jag handlar genom deras jobb. Jag är 100 % säker på det!
Fan fan fan också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0