Lite stressigt


Mina svarta chinos, en blus från mammas garerob och min nyaste Louis Vuitton väska.
Inte dagens outfit !

Snälla varför är det ingen som kommenterar?!!!

Nu ska jag snart käka lite frallor som blev över från mammas jobb. Sen sticker jag, mamma och hennes kompis till Halmstad för att kolla in en loppisbutik. Ska bli kul. Bara jag inte kommer hemdragandes med en massa skit.
Har redan tillräckligt med saker.

Var det någon som va inne på www.styleroom.se igår? Jag bad ju er att gå in och kolla in min lilla sida!
Jag heter fortfarande "stefanie_92"...eller om ni inte gillar inredning så kan ni väl kolla in min facebook. Det har säkert ni också, eller? En facebook asså. Där heter jag som alla andra. Mitt för och efternamn. Dvs Stefanie Lothigius.
Gå nu in och kolla, skriv en rad till mig eller gör vad som helst!

Give me!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas du hittar något fint!

2008-10-08 @ 17:11:02
Postat av: Lisa

Jag vill också ha en sån väska

2008-10-08 @ 17:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0