Sammanfattning av lovet


Det har hänt galet mycket under min höstlovsvecka. Jag har börjat umgås med min förra klasskompis igen. Vi va och fikade i stan, med hennes mammas, kompis barn.

Igår var jag på Gekås och shoppade väldigt lite saker. Förvånandsvärt lite faktiskt. Har nog aldrig handlat så lite saker som jag gjorde igår. Inga jeans hittade jag. Bara "tantbyxor", och vem vill ha på sig det?
Kan visa sen vad jag köpte. Jag handlade bara för 800 kronor.
Vi ska dit snart igen och köpa julklappar och kolla på inredningsavdelningen där. Det hinner man aldrig.

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem. Vi ska ner till systembolagret och sen handla mat till helgen och kvällen.
Har på mig min nya parfym från Mexx som heter Ice Youch. Den doftar underbart!


I måndags efter att jag hade klippt mig så gjorde jag iordning en fralla och kaffe. Det va så mysigt. Det regnade och var ett tråkigt höstväder ute. Då passade en fika perfekt.
P.S. Mitt hår blev faktiskt bra denna gången.

Vad händer på halloween?
Det enda jag vet är att jag ska till kyrkogården och tända ett ljus för min underbara morfar. På kvällen ska jag till en kompis och käka något. Troligtvis pizza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0