Ägnade min morgon åt en spindel

Nu har vi en SodaStream. Brorsan kom hem den den igår efter jobbet. Nu ska vi bara köpa lite smaker också. Finns 22 olika tror jag. På www.sodastream.se kan man se vilka smaker som finns. Men man kan inte handla dem där, tyvärr.
Colasmak, apelsinsmak, lemon-strawberrysmak,  tonic, passion-bananasmak vill jag ha. Varje smak kostar ca 49 kronor för 500 ml. Men man ska ju inte hälla i mycket extrakt så det varar ju länge.
Man kan göra goda drinkar och egen, hemgjord coca cola!!!
De ni.

Imorse hände något förfärligt. Jag kände att det kittlade och kröp i min ena socke så jag tog av dem och skakade den. Och i den så var där en stor spindel. Inte jätte stor, men den var stor. Usch vad äckligt, jag hatar verkligen spindlar.
Så jag gick och hämtade flugsmäcken och skulle döda, ja DÖDA! den. Men när jag kom tillbaka med flugsmäcken i handen så var den inte där. Jag väntade ett tag och sen såg jag den och slog den, men den sprang iväg hela tiden och nu har den inte kommit tillbaka. Kollade igen när jag kom hem. Äckliga spindel!!!
Får väl leta igen. Den hade lite lila färg på sig. Kanske giftig?!

Klockan 16,00 ska jag åka och hämta ett paket från H&M. Avin kom idag. Hoppas nu att den passar och att den sitter fint.

Peace

Lothigiius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0