Äntligen!

Hej hej. Eller godmorgon. Klockan är ju "bara" 11,16.
Kommer ni ihåg att jag skrev i ett inlägg att jag skulle åka inom mammas jobb för att kolla in en Louis Vuitton väska. Här är den. Jag köpte den. Den är så himla snygg. Där va även en rem med som man kan fästa så man kan ha väskan över axeln eller hur man vill ha den.
Där medföljde även ett litet lås. Bra att ha om man reser iväg med väskan.
Jag är i alla fall supernöjd med mitt köp. Jag ska betala den imorgon. Ville tänka lite över helgen.  
Jag har kollat på Tradera, frågat mammas jobbarkompis (som har en massa Louis Vuitton väskor) ifall jag kunde få köpa någon. Och nu har jag fått en. Av en annan av mammas jobbarkompisar.
Måste hålla med om att den bruna väskan är snyggare än den vita. Den vita ser mer plastig ut. Inte för att så e fallet men.

Nu har mamma åkt iväg till Ekeby möbelaffär med en kompis till henne. Brorsan sover och jag sitter här.

Kollade i en chokladbok som heter just "Choklad" och där hittade jag en massa gott som jag ska göra till jul.
Nu ska jag söka lite på google efter chokladtryfflar. Vill variera lite, inte bara med sprit och likörer i. Någon annan smak och fyllning tack!

Lägger ut en usel bild (kvalitén) på klassfotot som jag fick hem i brevlådan i fredags.
Jag sitter (!) i mitten med en rosa tröja.


Jag och Kajsa (Hon som står bakom mig på fotot) fick ett diplom i frukt och grönsakskunskap. Gud va duktiga vi e.
Vi glömde att skriva Kajsa & Stefanie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0