CSN-kort

Var ute och tittade i brevlådan efter min avi från H&M, men den hade inte kommit.
Istället var där ett brev till mig från CSN.
Jag har nu fått ett CSN-kort och det betyder att jag har rabatt på ex Mc Donald´s, Expresso House, Yves Rocher, SJ, SAS o.s.v.
Aktiverade kortet på deras hemsida så nu har jag fått lite rabatter med. Det skadar aldrig.

Tycker det är bra när man får sånt, som man kan utnyttja. Min bror hade också ett sånt kort och när han var på Mc Donald´s och visade kortet så sa köttet i kassan att
- Vi tar inte emot sådana.
Hallå! Det är det som är meningen med detta kort, att alla ska kunna utnyttja det. VAR SOM HELST!
Mc Donald´s i ett nötskal! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0