Hösten är kommen



Imorse kände jag verkligen att hösten är på ingång. Fy farao vad kallt det är att cykla. Jag tog faktiskt sommarjackan idag också, men jag får nog börja med att använda min nya skinnjacka istället. Och vantar! Tyvärr.
Jag gillar inte när det är kallt. Ögonen rinner och näsan rinner, Usch. Inget man strävar efter precis.

Men ikväll får det bli lite mys med Idol, kaffe och en snickersglass. Tända ljus och en filt för att få det varmt och skönt här i lägenheten. Jag har bara satt på värmen lite på mitt rum, men jag får nog höja några grader.

Appropå Idol så tycker jag nog att den nya juryn är mycket bättre än den gamla. Roligare också. Andreas Carlsson får ett + i kanten (Killen till höger)...
"Jag köpte en cola"- Den låten va ju bra! Men inte han som sjöng, stackarn.


http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.629373

Ska hoppa in i duschen nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0