Ledig

Så himla underbart att vara ledig från skolan idag. Vår lärare mådde inte bra, och sen hade vi bara en lektion och den bestämde klassen redan igår att vi skulle skita i. Vem går till skolan för att ha en lektion som varar i 30 minuter?
Inte jag minsann.
Så idag sov jag ända till kockan var 11,45. Det var skönt att få sova ut sig ordentligt. Men jag är fortfarande trött.

Sitter och tittar på blueboxs hemsida. Ska kolla ifall dem har lite saker som jag skulle behöva.
Där finns så himla mycket saker på den sidan. Man vill ju ha allt!
Ska även kolla in H&Ms hemsida om där finns något kul att köpa.

Ska göra klart en skoluppgift om att starta ett eget hotell. Dock inte på riktigt, men i papper. Ska bara läsa igenom det så att det låter bra och sen lägga över det på USB-minnet och skriva ut det i skolan.

Funderar på om jag skulle ta och göra någon kaka. Kanske kladdkaka eller något annat smarrigt. Muffins kanske?

Aja, får se vad det blir. Nu ska jag fortsätta surfa vidare på blueboxs hemsida...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0