Sjuk :(

Idag var det fotografering i skolan som gällde. Vi hade heller ingen hotellkunskap så vi fick sluta tidigare, närmare 14,00.
Hade även sovmorgon vilket var underbart. Fick en helt egen kokbok i skolan eller inte bara kokbok, där står en massa andra saker också. Sen stack jag hem och plattångade mitt hår inför fotograferingen. Josefine följde med.

Imorgon ska jag vara hemma från skolan eftersom jag är förkyld och har ont i halsen.

 detalj
Kollade på en bra film på hotellet där man fick lära sig att göra snygga saker av frukter exempel korgar av apelsiner och sånt. Eller vad som är gott till passionsfrukt.
Antecknade lite så jag kommer ihåg. Kan visa per bilder sen någon gång. Nu ska jag ta och byta om till myskläder och lägga mig och vila. Känner mig helt matt.
Har fått skoskav IGEN!!! Ändå inga nya skor på mig!

detalj detalj

detalj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0