Trevlig kväll i Hjorthägnet


Detta är väl den bästa bilden

I tisdags när jag skulle iväg på middag så var vi hos en som heter Mona som bor omkring ett hjorthägn.
Hjortarna var jättenära en och det var jättemysigt att titta på dem.
Jag skulle tagit med min kamera men tyvärr så glömde jag den, så här kommer några usla bilder!
Tog inte så många, man blir bara besviken över att dem är så suddiga och dåliga. Jag måste verkligen köpa en ny mobil. Snarast!
Sen var det ju strålande solsken också vilket inte gjorde saken bättre när jag skulle ta bilder.

Men det var en mysig middag med viltpaj, grekisk sallad och bröd.
Fika fick vi också. Kärleksmums och kaffe. Det var mumsen.
här står nog 1 hjort 
Hjorten är till vänster på bilden.  

Denna bilden var nog den finaste

Kidsen som var med...1 tjej och 4 killar. Tripp trapp trull. Nästan i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0