Egentillverkad Cola


Jag är så himla nöjd med min nygjorda tatuering. Men ont gjorde det. Det tog faktiskt bara 10 minuter att göra den. Så jag behövde inte stå ut med smärtan så länge. Idag känner jag ingenting av den. Det gjorde jag inte igår heller efter att den var färdig. Som tur e.
Så ja, nu sitter den där och går inte att ta bort, om man inte är villig att betala mycket. Men det är inte jag. Ännu.
Alla i klassen tyckte att min tatuering va fin.

Idag har klassen varit i köket och lagat mat. Frukosten var jättemysig. Kaffe och fralla och dagens tidning. Vi är en mysig klass.

Förrätt - Toast Skagen
Varmrätt - Lasagne, fransk tomatsallad och vitkålssallad
Dessert - Chokladtårta och hallonsås


Chokladtårtan och tomatsalladen gjorde jag. 
Cyklade inom parfymeriaffären innan jag cyklade hem eftersom hon som jobbar där ville ha en matsedel så hon kanske kan gå och äta på resturangen någon gång. Hon blev glad för att jag kom inom henne så jag fick ett parfymprov med Christina Aguileras nya parfym med mig hem. 

Va på Elkedjan innan med mamma och köpte en extrakt till vår Soda Stream. Colasmak. Så ikväll blir det hemgjord coca cola. Mums :)  Ikväll blir det tacosmys.

Lägger upp en bild senare på hur tatueringen ser ut. Puss och trevlig helg på er!
Cola i glasflaskor-I love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0