090427

Imorgon blir det en kort dag i skolan, väldigt skönt. 3:orna håller på med projektarbetet inför onsdagens redovisning. Så imorgon börjar min klass klockan 10,15 (sovmorgon!) och slutar klockan 11,30. Skönt. Kan knappast bli bättre.
Mamma ska också vara hemma imorgon...bra!
Ikväll ska jag övningsköra, det blev aldrig i helgen för mamma hade vart ute och festat i lördags och i söndags var hon bakfull och ville inte sätta sig i en bil.
Klokt!
Vet inte vad jag ska göra nu...kom med förslag på vad man kan göra! Det är fint väder i alla fall. Kanske ska ta och cykla och hämta ett H&M paket på Shell. Mina nya svarta leggings. Mina gamla gick det hål på.
Imorgon ska jag ha klänning och leggings på mig i skolan. Så jag hoppas att dem passar, men leggings brukar passa!

Hörs senare eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0