Av slumpen...

 
Jag gick in på msn av en slump. Tänkte att jag kanske hade fått några mail, men annars hade jag skitigt i att gå in. Men tur va att jag gick in för Cajsa skrev att  "Det är ju snart" och jag svarade "Vad förnågot?". Och jag hade helt glömt bort att det vart bio idag. Klockan vart då 14,35 när hon sa det och bion började kl 16,15. Jag hade varken smink eller snygga kläder på mig, så det vart bara att sätta igång och göra sig iordning!
Tack Cajsa för att du påminde mig, annars hade jag suttit här hemma...!
Men väl vid bio:n så var det bra, filmen var lika bra som boken, kanske liiite bättre.
Ohh han i Tzatziki-filmerna, han som heter Tzatziki i filmen, han heter ju Samuel Haus i verkligheten.
Gud va snygg han e! Riktig pudding! ♥
Sitter och lyssnar på en av låtarna ur filmen. Oh Susie! med Secret Service. Skitbra låt!



En annan låt som jag också älskar är Love me like you used to med Tanya Tucker
http://www.youtube.com/watch?v=0EBqoQgoKkc
Tyvärr går det inte att lägga ut musikvideon här, koden finns inte på youtube, men ni kan gå in på länken ovan...

Kommentarer
Postat av: Cajsa

JAjamensan det fick jag göra minsann, den va jätte bra. jag ska läsa en annan som hon har skrivit ( Det fattas en tärning9. :)

2009-04-18 @ 21:35:29
Postat av: Stefanie

Jasså, har hon skrivit en bok till. Ja, den får jag nog med ta och läsa. Jag får köpa boken, gillar inte låneböcker. Vem vet vad de andra som lånat boken gjort med dem :) Haha

2009-04-18 @ 22:15:55
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0