En summering



Tisdagens outfit, i know. Jag ligger efter med outfitten men vafan...

Veckan har gått snabbt vilket är väldigt skönt. Jag övningskörde i 2 dagar denna veckan. Än så länge. Troligtvis kör jag på söndag med. Om jag inte är bakfull.
Jag ska ju på fest imorgon, först förfest hos Jessica i klassen. Sen drar vi till Karsefors där en väldans massa folk ska vara. Och självklart dricker vi cider, öl, sprit, läsk m.m. hemma hos Jessica. För det kan ju hända att polisen kommer till Karsefors och då vill man inte stå där med alkohol i handen. Dem kommer ju hälla ut den då. Not so fun!
Men jag hoppas att jag inte blir fööör full, jag sa till mina kompisar idag att om jag gör något dumt så måste dem säga till mig. Min brorsa ska också dit så man får hålla sig i skinnet!
Men det ska nog gå bra och vi kommer ha så jävla kul. Hoppas jag! Vi brukar ha kul i skolan, utan alkohol i bilden.
Så vi kommer träffa alla i klassen på karsefors. För alla ska dit...
Mamma ska hämta oss sent på natten. Kanske vid 02,00 eller ännu senare. Det beror på hur kul det är.
Johanna i klassen som ska dit med oss ska fixa skjuts dit. Dem bor en bit ifrån. Och det är lite långt att gå.

Idag är det Valborgsmässoafton och jag var nere och tittade på brasan med en kompis. Tråkigt. Inget jag kommer göra nästa år. Medelåldern som kommer dit är 60...så jag passar inte in där!
Sitter och dricker Mc Donald´s coca cola nu. Brukar spara den. Blir så himla mätt direkt efter att jag har ätit, och då brukar jag spara drickan till senare.
Klockan är nu 21,35 och jag kom hem för 1 timme sen...eller nåt sånt. Brorsan är iväg och firar valborg med sina vänner, han lånade min cykel (hoppas han inte tar sönder den!) och mamma är hos en kompis. Och jag är ensam hemma. Nu väntar tv:n...

Kram

P.S. Imorgon är jag ledig, söndag (röd dag) D.S.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Din blogg värkar väldigt intressant! :)

Jag tänkte bara fråga: vart har du hittat din fina bakrund?? Hoppas du svarar tillbaka!!!! =)

2010-08-04 @ 14:46:41
URL: http://bloggisEmma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0